Táta Meghan Markleové žaluje nelítostné paparazzi za inscenovaným focením

Polovina


Táta Meghan Markleové žaluje nelítostné paparazzi za inscenovaným focením

Otec Meghan Markle žaluje nechvalně známá paparazzi agentura který zinscenoval jeho bizarní fotografie, údajně tyto obrázky a následná mediální sága zničily jeho vztah s jeho dcerou a zetěm princem Harrym.

Thomas Markle Sr. v úterý žaloval Colemana-Raynera, laciná fotografická agentura vlastněný britskými bulvárními veterináři Markem Colemanem a Jeffem Raynerem, kteří tvrdili, že fotografická agentura porušila smlouvu o jeho fotografování před královskou svatbou v roce 2018. Žaloba, která byla podána u vrchního soudu v L.A., požaduje odškodné ve výši 1 milionu dolarů.


Markle Sr., bývalý hollywoodský světelný ředitel, řekl, že Rayner a jeho kolega ho vystopovali do jeho domu v Rosarito v Mexiku a přesvědčili ho, aby se postavil na sérii upřímných záběrů, které budou zveřejněny v následujících týdnech. na královskou svatbu.

Markle Sr. řekl paparazzi už ho vyfotografovali, jak dělá podřadné úkoly, jako je vynášení odpadků, a doufal, že fotografie vylepší jeho image v bulvárních médiích. Tvrdil, že v březnu 2018 souhlasil s tím, aby ho Coleman-Rayner vyfotografoval výměnou za schválení všech fotografií před jejich syndikací, hotovostní platbu ve výši 1 500 USD a 30procentní podíl na budoucím prodeji snímků, podle kopie žaloba přezkoumána The Daily Beast.

Focení ale nedopadlo úplně podle představ. Markle Sr. byl vyfotografován v vtipně choreografované situace , včetně zvedání malých vah, čtení obrázkových knih o Velké Británii a zpráv o jeho dceři na ploše internetové kavárny a měření na nový oblek. Poté, co byly fotografie zveřejněny, britský bulvární deníkPošta v neděli objevil že Markle starší na focení spolupracoval s paparazzi, což je zdánlivě v rozporu s dřívější prosbou Buckinghamského paláce adresovanou tisku, aby respektoval soukromí staršího Markla a nepronásledoval ho kvůli fotografiím.

The zinscenovaný fotografický skandál , poté přezdívaný „Markleův debakl“, vyvolal u členů královské rodiny masivní PR bolesti před svatbou prince Harryho v roce 2018 s bývalýmOblekyhvězdná herečka.


Markle starší v žalobě poznamenal, že mu byla skutečně poskytnuta platba v hotovosti. V ručně psané stížnosti však dodal, že „smlouva byla porušena“, když „podle mé dcery Meghan, vévodkyně ze Sussexu během vysílání CBSDnes ráno... ‚bulvární deníky to věděly měsíc‘, ale já jsem nikdy nedostal příležitost schválit obrázky.“

Ve stížnosti dále dodal, že mu nebyla vyplacena slíbená procenta z tržeb za další fotografie, které agentura zinscenovala. Navíc, Markle Sr. tvrdil, že mu sága způsobila dva infarkty a také „celosvětové rozpaky a výsměch, když jsem ztratil svůj vztah s mou dcerou Meghan a zetěm princem Harrym“.

Když Coleman-Rayner sáhl po komentáři, vydal výhružné prohlášení připisované jejich právníkovi: „Pan. Markleho ručně psané soudní podání je tak zjevně frivolní, že pan Markle, The Daily Beast a kdokoli jiný, kdo znovu zveřejní podrobnosti soudního podání pana Marklea, ponese odpovědnost vůči Coleman-Raynerovi za pomluvu.“

Není to poprvé, co se agentura dostala pod palbu celebrit, na které se údajně zaměřila.


V roce 2017 fitness guru Richard Simmons zažaloval Colemana-Raynera za urážku na cti kvůli chybným článkům a doprovodným fotografiím naznačujícím, že televizní hvězda „prodělala šokující operaci výměny sexu“. Ale agentura se objevila nahoře: Soudce zamítl žalobu a nařídil Simmonsovu týmu, aby zaplatil právní poplatky za obhajobu.

A ten samý rok to bylo odhaleno ten Coleman-Rayner provedl negativní výzkum herečky Rose McGowanové, která obvinila zneuctěného hollywoodského producenta Harveyho Weinsteina ze znásilnění. Agentura tvrdila, že v době jejích obvinění proti filmovému magnátovi nevěděla.